JAMARO Umowy serwisowe, opieka IT, Outsourcing IT, partner w biznesie

Budowa i utrzymanie firmowych sieci komputerowych jest związana z relatywnie wysokim nakładem. Szczególnie wtedy gdy odpowiedzialni pracownicy nie są wykształconymi specjalistami i opiekę wykonują jako dodatkowe zajęcie obok swoich normalnych obowiązków. Taka sytuacja może spowodować, że nawet przy mniejszych problemach może szybko dojść do dłuższych przerw
w działaniu firmy. Jako rozwiązanie tego problemu proponujemy Państwu podpisanie umowy serwisowej z naszą firmą.

Czy warto ?
Umowy serwisowe są doskonałą formą rozszerzenia standardowych gwarancji, jak również zapewnieniem opieki serwisowej pogwarancyjnej. Podpisując umowę serwisową zapewniamy Państwu stałą opiekę serwisową na sprzęt objęty umową. Państwo zyskują poczucie bezpieczeństwa
i pewności w razie nieoczekiwanej awarii sprzętu.

Korzyści
Oferujemy pełną gamę usług serwisowych dla nowego sprzętu komputerowego, który jest objęty gwarancją producenta. Proponujemy zawieranie dodatkowych umów serwisowych, które uzupełniają świadczenia wynikające z karty gwarancyjnej. Zapewniamy także pogwarancyjne usługi serwisowe dla sprzętu, który utracił gwarancję producenta.

Są to:

  • gotowość do świadczenia usług technicznych określonego sprzętu w wymaganym przez klienta trybie
  • okresowe przeglądy i konserwację komputerów
  • udostępnienie sprzętu zastępczego w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości pracy na okres naprawy
  • okresowa konserwacja drukarek komputerowych
  • naprawa monitorów komputerowych
  • zaawansowana rekonfiguracja sprzętu komputerowego
  • pomoc w rozbudowie i modyfikacji sprzętu
  • bufor części i materiałów eksploatacyjnych w naszym magazynie, zapewniający ciągłość pracy urządzeń

Wysokość opłat oraz inne szczegóły są negocjowane indywidualnie, ponieważ zależą od wielu indywidualnych czynników:

  • trybu realizowania usług serwisowych – gotowości serwisowej, czasu naprawy
  • rodzaju i zaawansowania technologicznego serwisowanego sprzętu
  • usytuowania urządzeń w strukturze sieci komputerowych
  • rodzaju i częstotliwości czynności konserwacyjnych